Adaptor magnetic pentru biti, hexagonal, 10 buc., MTX
Adaptorul magnetizat este destinat pentru fixarea bitilor cu baza hexagonala. Realizat din aliaj de otel.
Afișez 1 - 60 din 1007 rezultate
Adaptorul magnetizat este destinat pentru fixarea bitilor cu baza hexagonala. Realizat din aliaj de otel.
Destinat pentru lucrari cu burghie cu coada cilidrica si ciocan rotopercutor SDS-PLUS. Fabricat din otel carbon si tratat termic.
Destinat pentru lucrari cu burghie cu coada cilidrica si ciocan rotopercutor SDS-PLUS. Fabricat din otel carbon si tratat termic.
Aparat de sudura cu arc invertor MTX IWM-190 va deveni un asistent indispensabil în țară și în garaje (service auto). Durata mare de funcționare continuă, sudarea stabilă chiar și cu o tensiune de alimentare joasa vă va oferi o muncă de sudare confortabilă. Caracteristici ale modelului MTX IWM-190: Corp compact și greutate ușoară. Funcționare de joasă tensiune de la 150V. Arc Force – arc puternic. Pornire la cald – aprindere ușoară. Anti Stick – electrod anti-stick. Scut IGBT – protecția tranzistoarelor de putere. Protecție la supraîncălzire. Protecție la supratensiune. Reglarea usoară și precisă a curentului de sudare.
Aparat de sudura cu arc invertor MTX IWM-220 va deveni un asistent indispensabil în țară și în garaje (service auto). Durata mare de funcționare continuă, sudarea stabilă chiar și cu o tensiune de alimentare joasa vă va oferi o muncă de sudare confortabilă. Caracteristici ale modelului MTX IWM-220: Corp compact și greutate ușoară. Funcționare de joasă tensiune de la 150V. Arc Force – arc puternic. Pornire la cald – aprindere ușoară. Anti Stick – electrod anti-stick. Scut IGBT – protecția tranzistoarelor de putere. Protecție la supraîncălzire. Protecție la supratensiune. Reglarea usoară și precisă a curentului de sudare.
Proiectat pentru debitarea placilor ceramice cu o grosime de pana la 14 mm si o lungime de la 300 mm. pana la 600 mm. (depinde de modelul placii). Elementul de taiere este o rola din aliaj dur VK-8. Ghidajele sunt realizate din otel de inata calitate cu invelis anti-coroziune. Modelele sunt echipate cu un patrat metalic pentru a ajusta dimensiunea si fixarea suplimentara a piesei taiate.
Proiectat pentru debitarea placilor ceramice cu o grosime de pana la 16 mm si o lungime de 400 pana la 600 mm. Elementul de taiere este o rola din aliaj dur VK-8. Baza este un cadru aluminiu turnat, care asigura o stare mai stabila a sculei in timpul functionarii si imobilitate absoluta a placii taiate pe suprafata cauciucata a cadrului. Doua ghidaje tubulare, realizate din otel cromat cu invelis anti-coroziune, asigura o rulare libera a caruciorului de-a lungul acestora in timpul procesului de taiere. Traulul de rulare este o carcasa solida masiva inchisa, in interiorul careia sunt plasate rulmenti cilindrici cu bile, datorita carora caruciorul se deplaseaza liber de-a lungul ghidajelor chiar si atunci cand este murdar. Lipsa jocului in carucior va permite sa taiati cat mai exact posibil. Modelele acestor masini sunt echipate cu un unghi de dimensiuni, unghiuri si fixare suplimentara a piesei taiate.
Proiectat pentru debitarea placilor ceramice cu o grosime de pana la 14 mm si o lungime de la 300 mm. pana la 600 mm. (in dependenta de model). Elementul de taiere este o rola din aliaj dur VK-8. Aliajul special si acoperirea sinei asigura aderenta fiabila a mecanismului cu bile cu sina si elimina alunecarea caruciorului în timpul functionarii. Ghidajele sunt realizate din otel de inata calitate cu invelis anti-coroziune.
Proiectat pentru debitarea placilor ceramice cu o grosime de pana la 16 mm si o lungime de 400 pana la 600 mm. Elementul de taiere este o rola din aliaj dur VK-8. Baza este un cadru aluminiu turnat, care asigura o stare mai stabila a sculei in timpul functionarii si imobilitate absoluta a placii taiate pe suprafata cauciucata a cadrului. Doua ghidaje tubulare, realizate din otel cromat cu invelis anti-coroziune, asigura o rulare libera a caruciorului de-a lungul acestora in timpul procesului de taiere. Traulul de rulare este o carcasa solida masiva inchisa, in interiorul careia sunt plasati rulmenti cilindrici cu bile, datorita carora caruciorul se deplaseaza liber de-a lungul ghidajelor chiar si atunci cand este murdar. Lipsa jocului va permite sa taiati cat mai exact posibil. Modelele acestor taietoare sunt echipate cu un unghi de dimensiuni, unghiuri si fixare suplimentara a piesei taiate.
Masina destinata debitarii gresiei si faiantei este cea mai recenta dezvoltare a Matrix. Acesta are o singura sina de ghidare – o sina realizata dintr-un aliaj special de otel. Manerul transportor al sculei acopera sina din ambele parti si se deplaseaza cu ajutorul unui mecanism de rulment cu bile. Aderenta de prindere a sinei de transport este reglata de suruburi speciale, ca urmare, exista o absenta completa a jocului între transport si sina si stabilitate maxima a minerului la taiere. Aliajul special si acoperirea sinei asigura aderenta fiabila a mecanismului cu bile cu sina si elimina alunecarea caruciorului în timpul functionarii. Este demn de remarcat miscarea usoara a minerului taietorului de tigla. Patul din aliaj de aluminiu în forma traditionala face ca instrumentul sa fie mult mai usor si mai mobil. Rola de taiere 22.0 x 10.5 x 2.0 mm.
Cadrul robust si designul bine gindit fac posibila utilizarea betonierei MTX SM-120K atat acasa, cit si pe mici santiere. Puteti pregati cu usurinta un amestec de beton sau lianti pentru turnarea sapelor, fundatiilor, zidariei. Volumul cuvei este de 120 de litri, astfel incit veti obtine pina la 60 de litri de liant. Unul dintre principalele avantaje ale acestui mixer de beton este alimentarea dozata a amestecului. Roata pivotanta se roteste manual, ceea ce permite utilizatorului sa determine volumul solutiei turnate. Protectia impotriva umezelii – cheile de pornire si oprire sunt acoperite cu o carcasa transparenta care impiedica patrunderea apei, si garanteaza functionarea in conditii de siguranta. Protectie termica – senzorul de temperatura opreste motorul in caz de suprasarcina, acest lucru impiedica distrugerea infasurarii si garanteaza functionarea lunga si fiabila a motorului. Cadru armat – cu un profil patrat si bare puternice cu rigidizari asigura fiabilitatea intregii structuri. Garnitura de cauciuc in loc de material de etansare – aceasta alternativa simplifica colectarea si dezasamblarea rezervorului si permite, daca este necesar, inlocuirea rapida a garniturii fara a scoate materialul de etansare. Montarea strinsa a traversei – fasciculul purtator nu este numai atasat la cadru cu acoperire completa a puntilor, ci si intarit cu o placa metalica suplimentara in locul in care este fixata puntea de montare. Aceasta solutie a crescut semnificativ rezistenta betonierei. Functionare in conditii de siguranta – angrenajul de actionare este inchis cu o carcasa aproape ermetic. Forma atenta a rezervorului – lamele din interiorul cuvei sunt asezate intr-un unghi, ceea ce elimina extrudarea solutiei. Designul extins permite amestecarea mai amanuntita a solutiei si amelioreaza stresul mecanic asupra rulmentilor, prelungind durata de viata a acestora. Calitatea vopselei – interiorul rezervorului cu lame si coroana din fonta a agitatorului sunt acoperite cu vopsea 100% anticoroziva, care evita ruginirea metalului. Transport usor – rotile cu doua componente cu un diametru mare va permit sa mutati cu usurinta betoniera in locul potrivit. Unitate de cablu fiabila – aceasta parte este fabricata dintr-un material rezistent la deteriorare, ceea ce creste fiabilitatea produsului. Certificat CE – betoniera a trecut certificarea calitatii UE si respecta pe deplin cerintele pentru echipamentele de constructii.
Un cadru robust si un design bine gandit permit mixerului de beton MTX CM-120K sa fie utilizat in conditii casnice si pe santiere mici. Puteti pregati cu usurinta un amestec de beton sau mortar pentru turnarea sapelor, fundatiilor, zidariei. Volumul rezervorului este de 120 de litri, prin urmare, se vor obtine pana la 60 de litri de solutie finita. Unul dintre principalele avantaje ale acestui mixer de beton este alimentarea dozata a amestecului. Roata de jog se roteste manual, ceea ce permite utilizatorului sa determine el insusi volumul materialului turnat. Avantaje: Protectia impotriva umiditatii – butoanele de pornire si oprire sunt acoperite cu un capac transparent impotriva patrunderii apei, ceea ce garanteaza functionarea in siguranta. Protectie termica – un senzor de temperatura opreste motorul in caz de suprasarcina, ceea ce impiedica distrugerea infasurarii si garanteaza o functionare lunga si fiabila a motorului. Cadru armat – profilul patrat inchis si barele puternice cu nervuri de rigidizare asigura fiabilitatea intregii structuri. Garnitura de cauciuc in loc de material de etansare – aceasta alternativa simplifica colectarea si dezasamblarea rezervorului si permite, daca este necesar, inlocuirea rapida a garniturii fara a dezbraca materialul de etansare. Fixarea stransa a traversei – fasciculul de sustinere nu este atasat numai la cadru cu acoperire completa a puntilor, ci este, de asemenea, intarit cu o placa metalica suplimentara in locul in care este fixata puntea de fixare. Aceasta solutie a crescut semnificativ rezistenta betonierei. Transport usor – Rotile supradimensionate din 2 piese faciliteaza mutarea mixerului in locatia dorita. Unitate de cablu fiabila – aceasta parte este realizata dintr-un material rezistent la deteriorare, ceea ce creste fiabilitatea produsului. Certificat CE – betoniera a trecut certificarea de calitate a UE si respecta pe deplin cerintele pentru echipamentele de constructii.
Cadrul robust si designul bine gindit fac posibila utilizarea betonierei МТХ СМ-180K atat acasa, cit si pe mici santiere. Puteti pregati cu usurinta un amestec de beton sau lianti pentru turnarea sapelor, fundatiilor, zidariei. Volumul cuvei este de 180 de litri, astfel incit veti obtine pina la 100 de litri de liant. Unul dintre principalele avantaje ale acestui mixer de beton este alimentarea dozata a amestecului. Roata pivotanta se roteste manual, ceea ce permite utilizatorului sa determine volumul solutiei turnate. Protectia impotriva umezelii – cheile de pornire si oprire sunt acoperite cu o carcasa transparenta care impiedica patrunderea apei, si garanteaza functionarea in conditii de siguranta. Protectie termica – senzorul de temperatura opreste motorul in caz de suprasarcina, acest lucru impiedica distrugerea infasurarii si garanteaza functionarea lunga si fiabila a motorului. Cadru armat – cu un profil patrat si bare puternice cu rigidizari asigura fiabilitatea intregii structuri. Garnitura de cauciuc in loc de material de etansare – aceasta alternativa simplifica colectarea si dezasamblarea rezervorului si permite, daca este necesar, inlocuirea rapida a garniturii fara a scoate materialul de etansare. Montarea strinsa a traversei – fasciculul purtator nu este numai atasat la cadru cu acoperire completa a puntilor, ci si intarit cu o placa metalica suplimentara in locul in care este fixata puntea de montare. Aceasta solutie a crescut semnificativ rezistenta betonierei. Functionare in conditii de siguranta – angrenajul de actionare este inchis cu o carcasa aproape ermetic. Forma atenta a rezervorului – lamele din interiorul cuvei sunt asezate intr-un unghi, ceea ce elimina extrudarea solutiei. Designul extins permite amestecarea mai amanuntita a solutiei si amelioreaza stresul mecanic asupra rulmentilor, prelungind durata de viata a acestora. Calitatea vopselei – interiorul rezervorului cu lame si coroana din fonta a agitatorului sunt acoperite cu vopsea 100% anticoroziva, care evita ruginirea metalului. Transport usor – rotile cu doua componente cu un diametru mare va permit sa mutati cu usurinta betoniera in locul potrivit. Unitate de cablu fiabila – aceasta parte este fabricata dintr-un material rezistent la deteriorare, ceea ce creste fiabilitatea produsului. Certificat CE – betoniera a trecut certificarea calitatii UE si respecta pe deplin cerintele pentru echipamentele de constructii.
Un cadru robust si un design bine gandit permit betonierei MTX CM-180S sa fie utilizata nu numai in conditii casnice, ci si pe santiere mici. Puteti pregati cu usurinta un amestec de beton sau mortar pentru turnarea sapelor, fundatiilor, zidariei. Volumul rezervorului este de 180 de litri, prin urmare, se vor obtine pana la 100 de material finit. Unul dintre principalele avantaje ale acestei betoniere este alimentarea dozata a amestecului. Roata de jog se roteste manual, ceea ce permite utilizatorului sa determine el insusi volumul betonului turnat. Avantaje: Protectia impotriva umiditatii – butoanele de pornire si oprire sunt acoperite cu un capac transparent impotriva patrunderii apei, ceea ce garanteaza functionarea in siguranta. Protectie termica – un senzor de temperatura opreste motorul in caz de suprasarcina, ceea ce impiedica distrugerea infasurarii si garanteaza o functionare lunga si fiabila a motorului. Cadru armat – profilul patrat inchis si barele puternice cu nervuri de rigidizare asigura fiabilitatea intregii structuri. Garnitura de cauciuc in loc de material de etansare – aceasta alternativa simplifica colectarea si dezasamblarea rezervorului si permite, daca este necesar, inlocuirea rapida a garniturii fara a dezbraca materialul de etansare. Fixarea stransa a traversei – fasciculul de sustinere nu este atasat numai la cadru cu acoperire completa a puntilor, ci este, de asemenea, intarit cu o placa metalica suplimentara in locul in care este fixata puntea de fixare. Aceasta solutie a crescut semnificativ rezistenta betonierei. Transport usor – Rotile supradimensionate din 2 piese faciliteaza mutarea mixerului in locatia dorita. Unitate de cablu fiabila – aceasta parte este realizata dintr-un material rezistent la deteriorare, ceea ce creste fiabilitatea produsului. Certificat CE – betoniera a trecut certificarea de calitate a UE si respecta pe deplin cerintele pentru echipamentele de constructii.
Bitii cu capete tubulare pentru suruburi, suruburi autoforante de acoperis, surub cu cap hexagonal. Realizat din otel crom vanadiu.
Fierastraul are maner ergonomic cauciucat. Mecanismul de montare si de strangere panza cu surub, permite inlouirea rapida a panzei. Pe cadrul fierastraului este rezervat un loc pentru depozitarea a 5 panze de schimb. Cadrul fierastraului va permite sa montati panza la unghiul de 55 ° si de 90 °. Fierastraul foloseste panze cu lungimea de 300 mm. Proiectat pentru lucrul cu metale, PAL, PVC, laminat etc.
Adaptorul este din otel carbon si are un profil SDS-PLUS, utilizat cu ciocane rotopercutoare. Serveste pentru fixarea burghiului de centrare si permite cresterea adancimii de foraj cu carote pentru beton.
Adaptorul este din otel carbon si are un profil SDS-PLUS, utilizat cu ciocane rotopercutoare. Serveste pentru fixarea burghiului de centrare si permite cresterea adancimii de foraj cu carote pentru beton.
Burghiu centrare se foloseste cu carotele bimetal MTX cu diametrul de la 14 mm pana la 83 mm (modelele 72414 – 72483). Burghiul de ghidare asigura forarea preliminara si precizia de foraj a carotei.
Burghiu centrare se foloseste cu carotele bimetal MTX cu diametrul de la 14 mm pana la 83 mm (modelele 72414 – 72483). Burghiul de ghidare asigura forarea preliminara si precizia de foraj a carotei.
Burghiu centrare se foloseste cu carotele bimetal MTX cu diametrul de la 14 mm pana la 83 mm (modelele 72414 – 72483). Burghiul de ghidare asigura forarea preliminara si precizia de foraj a carotei.
Burghiu centrare serveste drept ghid in timpul lucrarilor cu carotele inelare.
O acoperire speciala a canalului cu un coeficient redus de frecare faciliteaza indepartarea prafului din beton, reducand frecarea si incalzirea burghiului. Forma agresiva de ascutire a lamei de carbura este optima pentru gaurirea cu percutie. Materialul placutei de taiere este VK8. Burghiul este fabricat din otel 40Х.
O acoperire speciala a canalului cu un coeficient redus de frecare faciliteaza indepartarea prafului din beton, reducand frecarea si incalzirea burghiului. Forma agresiva de ascutire a lamei de carbura este optima pentru gaurirea cu percutie. Materialul placutei de taiere este VK8. Burghiul este fabricat din otel 40Х.
O acoperire speciala a canalului cu un coeficient redus de frecare faciliteaza indepartarea prafului din beton, reducand frecarea si incalzirea burghiului. Forma agresiva de ascutire a lamei de carbura este optima pentru gaurirea cu percutie. Materialul placutei de taiere este VK8. Burghiul este fabricat din otel 40Х.
O acoperire speciala a canalului cu un coeficient redus de frecare faciliteaza indepartarea prafului din beton, reducand frecarea si incalzirea burghiului. Forma agresiva de ascutire a lamei de carbura este optima pentru gaurirea cu percutie. Materialul placutei de taiere este VK8. Burghiul este fabricat din otel 40Х.
O acoperire speciala a canalului cu un coeficient redus de frecare faciliteaza indepartarea prafului din beton, reducand frecarea si incalzirea burghiului. Forma agresiva de ascutire a lamei de carbura este optima pentru gaurirea cu percutie. Materialul placutei de taiere este VK8. Burghiul este fabricat din otel 40Х.
O acoperire speciala a canalului cu un coeficient redus de frecare faciliteaza indepartarea prafului din beton, reducand frecarea si incalzirea burghiului. Forma agresiva de ascutire a lamei de carbura este optima pentru gaurirea cu percutie. Materialul placutei de taiere este VK8. Burghiul este fabricat din otel 40Х.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este fabricat din otel carbon. Coada triunghiulara previne rotirea in masina de gaurit. Burghiul este destinat pentru gaurirea cu percutie a materialelor rigide.
Burghiul este fabricat din otel carbon. Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este proiectat pentru foraj in beton si alte suprafete dure. Burghiul permite gaurirea cu precizie a orificiilor pentru dibluri.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Burghiul este fabricat din otel carbon. Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este proiectat pentru foraj in beton si alte suprafete dure. Burghiul permite gaurirea cu precizie a orificiilor pentru dibluri.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Burghiul este fabricat din otel carbon. Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este proiectat pentru foraj in beton si alte suprafete dure. Burghiul permite gaurirea cu precizie a orificiilor pentru dibluri.
Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este fabricat din otel carbon. Coada triunghiulara previne rotirea in masina de gaurit. Burghiul este destinat pentru gaurirea cu percutie a materialelor rigide.
Burghiul pentru metal este fabricat din aliaj de otel. Suprafata este aoperita cu nitrura de titan care mareste semnificativ caracteristicile de performanta si durata de viata de 2-2,5 ori. Acoperirea cu nitrura de titan creste durata de viata a sculei de 2-2,5 ori. Coada hexagonala impiedica rotirea in mandrina.
Burghiul este fabricat din otel carbon. Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este proiectat pentru foraj in beton si alte suprafete dure. Burghiul permite gaurirea cu precizie a orificiilor pentru dibluri.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Burghiul este fabricat din otel carbon. Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este proiectat pentru foraj in beton si alte suprafete dure. Burghiul permite gaurirea cu precizie a orificiilor pentru dibluri.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Elementul distinctiv al acestor burghie este o placa incrucisata din carbura VK8, a carui patru laturi permit mentinerea fixa a sculei in gaura, si de asemenea cresterea stabilitatii acesteia comparativ cu cele care au doua laturi. In acelasi timp muchiile suplimentare de taiere sunt mai joase la diametru, pentru a nu provoca blocaje. Coada SDS max implica utilizarea cu masina de gaurit profesionala grea, echipata cu cartuse adecvate. Corpul burghiului este fabricat din otel de calitate inalta, care dupa tratarea termica va obtine proprietati care pot rezista la sarcini dinamice, complexe care apar in procesul de foraj.
Burghiul este fabricat din otel carbon. Elementul de taiere al sculei este placuta din carbura marca VK8. Burghiul este proiectat pentru foraj in beton si alte suprafete dure. Burghiul permite gaurirea cu precizie a orificiilor pentru dibluri.
Elementul distinctiv al acestor burghie este o placa incrucisata din carbura VK8, a carui patru laturi permit mentinerea fixa a sculei in gaura, si de asemenea cresterea stabilitatii acesteia comparativ cu cele care au doua laturi. In acelasi timp muchiile suplimentare de taiere sunt mai joase la diametru, pentru a nu provoca blocaje. Coada SDS max implica utilizarea cu masina de gaurit profesionala grea, echipata cu cartuse adecvate. Corpul burghiului este fabricat din otel de calitate inalta, care dupa tratarea termica va obtine proprietati care pot rezista la sarcini dinamice, complexe care apar in procesul de foraj.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Elementul distinctiv al acestor burghie este o placa incrucisata din carbura VK8, a carui patru laturi permit mentinerea fixa a sculei in gaura, si de asemenea cresterea stabilitatii acesteia comparativ cu cele care au doua laturi. In acelasi timp muchiile suplimentare de taiere sunt mai joase la diametru, pentru a nu provoca blocaje. Coada SDS max implica utilizarea cu masina de gaurit profesionala grea, echipata cu cartuse adecvate. Corpul burghiului este fabricat din otel de calitate inalta, care dupa tratarea termica va obtine proprietati care pot rezista la sarcini dinamice, complexe care apar in procesul de foraj.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Elementul distinctiv al acestor burghie este o placa incrucisata din carbura VK8, a carui patru laturi permit mentinerea fixa a sculei in gaura, si de asemenea cresterea stabilitatii acesteia comparativ cu cele care au doua laturi. In acelasi timp muchiile suplimentare de taiere sunt mai joase la diametru, pentru a nu provoca blocaje. Coada SDS max implica utilizarea cu masina de gaurit profesionala grea, echipata cu cartuse adecvate. Corpul burghiului este fabricat din otel de calitate inalta, care dupa tratarea termica va obtine proprietati care pot rezista la sarcini dinamice, complexe care apar in procesul de foraj.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Elementul distinctiv al acestor burghie este o placa incrucisata din carbura VK8, a carui patru laturi permit mentinerea fixa a sculei in gaura, si de asemenea cresterea stabilitatii acesteia comparativ cu cele care au doua laturi. In acelasi timp muchiile suplimentare de taiere sunt mai joase la diametru, pentru a nu provoca blocaje. Coada SDS max implica utilizarea cu masina de gaurit profesionala grea, echipata cu cartuse adecvate. Corpul burghiului este fabricat din otel de calitate inalta, care dupa tratarea termica va obtine proprietati care pot rezista la sarcini dinamice, complexe care apar in procesul de foraj.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Placa de carbura VK8 are o ascutire deosebita. Este proiectata pentru foraj percutant. Scula este realizata din otel de calitate 40X. Burghiul cu o spirala armata pe doua sensuri permite eliminarea eficienta a deseurilor de foraj si reduce sarcina percutorului. Burghiul are o suprafata transversala marita, ceea ce reduce amplitudinea vibratiilor sale. Atunci cand se lucreaza cu burghie mai mari de 400 mm, este necesara o forare suplimentara cu un burghiu mai scurt. Coada trebuie sa fie lubrifiata.
Elementul distinctiv al acestor burghie este o placa incrucisata din carbura VK8, a carui patru laturi permit mentinerea fixa a sculei in gaura, si de asemenea cresterea stabilitatii acesteia comparativ cu cele care au doua laturi. In acelasi timp muchiile suplimentare de taiere sunt mai joase la diametru, pentru a nu provoca blocaje. Coada SDS max implica utilizarea cu masina de gaurit profesionala grea, echipata cu cartuse adecvate. Corpul burghiului este fabricat din otel de calitate inalta, care dupa tratarea termica va obtine proprietati care pot rezista la sarcini dinamice, complexe care apar in procesul de foraj.